VIDEÁ Z NAŠICH PROJEKTOV
Purina pre domácich miláčikov
Brniansku predajňu spoločnosti Mall.cz od septembra 2021 zdobí unikátny shop in shop, ktorý ocenia hlavne majitelia domácich miláčikov. Vystavenie pre značku krmív Purina sme opticky rozdelili na dve tematické sekcie. V prvej časti, ktorej dominuje silueta psa a drevená búda, nájdete krmivá a pochúťky pre psy. Druhú časť s mačacími produktmi bezpečne spoznáte podľa skutočného škrabadla, ktoré funguje nielen ako dekorácia, ale aj ako predajný priestor.
Ako vonia Fernet Stock?
Pre popredného výrobcu liehovín Stock sme zhotovili shop in shop slúžiaci na propagáciu obľúbeného bylinného likéru Fernet Stock. Celému vystaveniu dominuje neprehliadnuteľná maketa fľaše, ktorá upúta pozornosť už z diaľky. Štýlovým doplnkom je jutové vrece s tromi druhmi sušených bylín, ktoré sa používajú pri výrobe likéru. Prenikavá vôňa byliniek tak spríjemňuje zákazníkom nákup, ale taktiež upozorňuje na prírodné zloženie Fernetu Stock.
Detský kútik Pampers
Dvojposchodová predajňa drogérie Rossmann na pražskom Andělu sa môže chváliť originálnym detským kútikom z dielne Dago. Detský kútik vznikol v spolupráci so značkou Pampers, ktorá patrí medzi významné stálice na českom trhu. Spojením týchto značiek vzniklo atraktívne prostredie pre deti, v ktorom si užijú mnoho zábavy, zatiaľ čo sa rodičia môžu venovať nakupovaniu. Ako taký detský raj vyzerá, môžete vidieť v našom videu.
Dvojpaletové vystavenie Republika
Pre POPAI Central Europe naši kolegovia predstavili dvojpaletové vystavenie, ktoré sme pripravili pre dve nové tváre rozširujúce rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodku z cukrovej trstiny. Všetko dokresľujú a oživujú reálne prvky ako svetlá či cukrová trstina. Toto vystavenie sa stalo víťazom v kategórii Alkoholické nápoje, tabak POPAI AWARDS 2020. Pozrite sa, ako celé vystavenie vzniklo.
Nová Oral B kefka
Nová Oral B kefka rady iO si zaslúžila vývoj nielen u svetovej špičky s dentálnej hygienou Procter&Gamble, ale aj veľkú pozornosť pri výrobe POS materiálov s ňou spojených. Pozrite sa na krátke video tohto vystavenia, ktorému dominuje veľká maketa tohto moderného prístroja k zubnej hygiene a ktoré sme od výroby po inštaláciu kompletne zhotovili v Dagu.
Karlovarská Becherovka
Karlovarská Becherovka sa rozhodla ukázať ľuďom z celého sveta to najlepšie, čo vo svojom portfóliu má. Využíva k tomu náš shop-in-shop, ktorý umiestnila na frekventované miesto na pražskom letisku. Okoloidúci si môžu dokonca privoňať k niektorým bylinkám, z ktorých sa známy alkoholický likér vyrába.
Jägermeister s hologramom
Paletový ostrov Jägermeister spája rôzne druhy svetelných efektov, materiálov a tvarov. Okrem všadeprítomných jeleňov – charakteristických zvierat značky – nemožno prehliadnuť príťažlivý prvok, ktorým je holografická animácia. Toto unikátne, u nás pravdepodobne prvé, POP médium dokazuje, že rôznorodosť jednotlivých elementov dokáže vytvoriť originálne harmonický komplex. Tým vyčnieva medzi ostatnými regálmi a u kupujúcich zanechá silnú emočnú stopu v prospech značky.
Loď Captain Morgana
Námornícky štylizovaným vystavením sme podporili budovanie značky Captain Morgan priamo v mieste predaja. Kapitánova loď priváža zákazníkom kompletné portfólio značky. Vizuálne zaujme špeciálne opracované drevo, pulzujúce červené osvetlenie a kapitánova postava, ktorá vystaveniu dominuje. Veľkosť regálu a jeho pútavý vzhľad sa dobre uplatní v čase, keď reťazce nedávajú veľa priestoru na budovanie značky.
Budvar a Kofola: premena kategórie nealko a piva v predajni Terno České Budějovice
Budvar a Kofola sa spojili v projekte prerobenia kategórie pív a nealko nápojov v českobudejovickom Terne. Cieľom bolo zlepšiť nákupné prostredie a orientáciu zákazníka. Projektu predchádzal ročný marketingový výskum s cieľom zistiť podrobnosti o správaní spotrebiteľov v kategórii a ich preferencie ohľadom vizuálnej podoby prostredia. Výsledkom je využitie dizajnovo neutrálneho dreveného dekoru na existujúcich regáloch, prémiové regálové čelá alebo oživenie hornej časti regálov presvetlenými vizuálmi.
HP Omen láka v Alze na adrenalínový zážitok
Rad herných produktov od Hewlett Packard nazvaná OMEN, láka náruživých hráčov do gaming zóny v pražskej a bratislavskej pobočke Alza. Temperamentné prevedenie využíva geometrické tvary a červené osvetlenie. Kombinácia čiernej a červenej farby dotvára atmosféru výzvy, ktorá hráča nabáda zasadnúť do športovej sedačky k monitoru.
Firemná predajňa Nestlé
Kompletným remodelingom firemnej predajne v sídle Nestlé, sme sa snažili splniť želanie klienta prehľadne, efektívne a esteticky prezentovať jeho kompletnú ponuku produktov. Cieľom tiež bolo, aby predajňa pôsobila dostatočne reprezentatívne, zároveň však neutrálne so zámerom zjednotiť prezentáciu sortimentných kategórií a nechať vyniknúť samotné výrobky. Kombinácia dreva a laminátu interiér presvetľuje a zároveň pôsobí útulne a čisto. Pozornosť bola venovaná aj navigácii a orientácii zákazníka.
Balená voda Natura
Zoznámiť nakupujúcich s balenou vodou Natura a upozorniť na jej rebranding má nový paletový ostrov pre spoločnosť Coca-Cola HBC. Ten zapadá do širokej kampane s podobným cieľom. Čistotu vody z Adršpachu ľuďom ukazuje pomocou bublinkujúcej vody medzi skalami a živého ihličnanu uprostred.
Mobilný bar Captain Morgan
Captain Morgan od jesene brázdi vody slovenských eventov s novou loďou z našej produkcie. Hlavnú úlohu v podobe zvyšovania povedomia o značke plní dobre, sme na ňu pyšní. Stretnete ju aj teraz v zime. Dajte si horúci drink vo vašom obľúbenom zimnom stredisku alebo v nákupnom centre!
Uspeli sme v Global Awards piatykrát
Na najväčšom svetovom retailovom veľtrhu Globalshop v americkom Las Vegas boli práve vyhlásení víťazi piateho ročníka POPAI Global Awards. Spoločne s našim váženým klientom Mondelez sa nám v súťaži podarilo zvíťaziť s interaktívnym regálovým čelom Milka v kategórii Food, Grocery & Convenience permanent. Ide zároveň o prvý český projekt, ktorému sa v POPAI Global Awards podarilo uspieť. Táto realizácia už skôr získala tri ocenenia v českom národnom kole POPAI CE Awards a vďaka tomu dostala šancu sa zúčastniť aj najvyššieho svetového kola súťaže. Zároveň bol tento týždeň porotou nominovaný medzi potenciálnych víťazov kategórie európskej súťaže POPAI Awards Paris.
P.O.P. aplikácie od DAGO v Letňanskom Tescu
Letňanské Tesco je lepším miestom predaja aj vďaka P.O.P. aplikáciám, na ktorých sa podieľalo DAGO. Napríklad vďaka regálovému čelu Milka a Tassimo, regálovému oknu Millicano a dekoráciám regálov Milka, Brumík, Zlaté a Millicano.
Regálové čelo pre cukríky M&M’s od DAGO
In-store komunikácia má za cieľ prinútiť zákazníkov, aby sa radi vracali. Na vlastnej koži sa o tom presvedčila redaktorka Českej televízie, ktorú predajňou v Letňanoch previedli Daniel Jesenský, Managing partner našej spoločnosti a Miroslav Černý, Marketing manager Tesca.
Shop-in-shop Becherovky od DAGO na letisku Václava Havla
Nakupujúci v duty free shopoch Aelia na letisku Václava Havla majú možnosť si so sebou na poslednú chvíľu pribaliť aj niečo typicky české. A vďaka imidžovým shop-in-shopom od DAGO to sú častejšie fľaše karlovarskej Becherovky!
Futuristická POP prezentácia Samsung
Nová prémiová rada chladničiek a práčok značky Samsung má v pražskom showroome kuchynského štúdia Sýkora svoju vlastnú malú výstavu, realizovanú našou spoločnosťou. Spoločnosť Samsung Electronics totiž uviedla na konci minulého roka na český a slovenský trh nový prémiový rad chladničiek a práčok.
JoJo v Tesco priťahuje zákazníkov uhrančivým kruhom
Značka cukríkov JOJO od minulého týždňa podporuje predaj vo vybraných predajniach TESCO nami navrhnutými a vyrobenými regálovými čelami s víriacou fantáziou v hlavnej úlohe. Cieľovou skupinou sú trochu prekvapivo mladé ženy. Okrem plynulých prechodov farieb je čelo zaujímavé tiež spracovaním.
Nescafé Dolce Gusto POP UP OC Nový Smíchov
Originálny pop-up store Nescafé Dolce Gusto umožňuje zákazníkom namixovať vlastnú kolekciu kapsulí podľa vlastnej chuti. Priamo na mieste si môžu vyberať zo 17 druhov kávy a ďalších nápojov Nescafé Dolce Gusto, a taktiež si pozrieť a vyskúšať existujúce portfólio kávovarov, vrátane noviniek s dotykovým ovládaním. Samotná inštalácia unikátneho stánku trvala našim kolegom jednu jedinú noc.
Elektrické zubné kefky Oral-B sa v Alze chvália recenziami zákazníkov
Značka potrieb pre zubnú hygienu Oral-B spoločnosti Procter&Gamble pripravila pre zákazníkov v showroomoch Alza nové vystavenie elektrických kefiek. To zaujme prémiovým prevedením, ktoré sa okrem vzhľadu a využitia materiálov, vyznačuje stimuláciou interakcie zákazníka s vystaveným produktom. Spoločnosť DAGO, autor vystavenia, využila mechaniku, kedy je uchopenie kefky sprevádzané rozšírenou realitou, prostredníctvom produktového spotu a zobrazením aktuálneho hodnotenia zákazníkov z webových stránok Alza.
Regálové čelo pre cukríky M&M’s od DAGO
Regálové čelo pre cukríky M&M’s zaujme nakupujúcich ako vizuálne, tak aj pohybom. Sladkosti totiž v košíku mnohokrát skončia až na základe impulzného rozhodnutia jednotlivých zákazníkov.
Pre koho napríklad pracujeme